חשיבות ארגונומיה במשרד לתפוקת העבודה

מדע העוסק בהתאמת סביבת העבודה לאדם העובד והופך  את סביבת העבודה "ידידותית למשתמש."     

מהות הארגונומיה היא למידה  , הבנה ותכנון  הצרכים האישיים  של סביבת העבודה של העובד.

ארגונומיה בכלל ובפרט ארגונומיה במשרד, נוגעת ישירות באיכות החיים של כל אחד ואחת מאיתנו, ואנו בחברת אמירים שמחים להעמיד לרשותכם את הייעוץ הארגונומי שלנו.

לא חייבים לסבול

האם ידעתם שגם בעבודה בישיבה מול מחשב במשך שעות ארוכות ביום לא חייבים לסבול מדלקות בפרק כף היד, כאבי כתפיים וראש, סחרחורות, בעיות ראייה, בעיות גב או מכל מיחוש גופני אחר? מחקרים בדקו ומצאו כי ארגונומיה במשרד מתבטאת בהתאמה נכונה של הכיסא, שולחן העבודה והיחס ביניהם לעובד המשתמש בהם, יכולה למנוע את כל הבעיות הללו, יחד עם הצורך של העובדים לקום לעיתים תכופות לחלץ איברים. התאמה ארגונומית, כך זה נקרא, וכאשר היא מתקיימת העובדים נשארים בריאים, רעננים וחיוניים במשך כל היום, ורמת התפוקה שלהם עולה.


מי צריך ייעוץ ארגונומי?

כולם זקוקים לייעוץ ארגונומי. העובדים זקוקים לו כדי להרגיש טוב יותר והמעסיק זקוק לו כדי שהעובדים יעבדו ביעילות רבה יותר ולא יעדרו בשל ימי מחלה . בשורה התחתונה, בעל העסק בוודאי יעדיף עובדים שמגיעים לעבודה ולא מחסירים ימים בגלל מחלה, בעיות הגב, מיגרנות, עובדים מרוצים יותר ותפוקתם גבוהה יותר. כאמור, ארגונומיה במשרד היא לתועלת כולם והייעוץ הארגונומי שלנו מתאים לכולם, ומומלץ ונחוץ לכל מי שמבלה את שעות העבודה שלו בישיבה ליד שולחן עבודה או עובד בעבודה פיזית.

 

ייעוץ והטמעה

לייעוץ הארגונומי ולהטמעת כללי הארגונומיה בעבודה חשיבות רבה, והדבר ניכר גם בכללי המוסד לבטיחות וגהות, המזכירים את הנושא יותר מפעם אחת. הייעוץ הארגונומי שלנו מאפשר לכל עובדי החברה ומנהליה לרכוש את הידע הדרוש להם בנוגע לישיבה נכונה והתאמת סביבת העבודה לצרכיהם באופן המיטבי, ומסייע להם לבצע בפועל את ההתאמה הנדרשת.

התאמה ארגונומית אידיאלית תיעשה על ידי רכישת ריהוט ייחודי לכל אחד מעובדי החברה, אך בעזרת הייעוץ המתאים והמקצועי תוכלו לשפר בצורה משמעותית ביותר את איכות החיים של העובדים ותפקודם, לעיתים גם ללא רכישת ריהוט חדש, אלא  מתוך יישום נכון של כללי הארגונומיה בתנאים הקיימים.
 

 

 

כל הזכויות שמורות © אמירים 2022